El Casal de l'Espluga de Francolí ha viscut l'inici dels actes del seu 50è aniversari

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Aquest any 2015 el Casal començarà a celebrar el cinquantè aniversari de la seva inauguració que tingué lloc l’any 1965, quan els espluguins van veure realitzat un somni que s’havia anat gestant gràcies a l’empenta i entusiasme d’un fill de l’Espluga, en Lluís Carulla i Canals i un grup de seguidors que es convertirien en els primers socis d’aquell Casal.
En aquest sentit, avui diumenge han commençat uns actes que es perllongaran fins el 18 de setembre del 2016; i ho han fet amb una cercavila dels gegants; grallers i nans de la localitat que ha anat des de l’Antic Hospital fins a la plaça Montserrat Canals, on s'ha procedit a aixecar la bandera commemorativa del 50è. aniversari de l’entitat.

Seguidament, sobre les 12 del migdia, ha arribat el moment de celebrar l’acte institucional al Teatre del Casal, amb una gran presència de veïns i veïnes i, amb una sèrie de parlaments que han evocat la tasca duta a terme durant els cinquanta anys de la seva història sociocultural i esportiva, finalitzant la jornada amb un dinar de germanor a l’Hostal del Senglar, obert a tothom.

 

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres