El laïcat de Catalunya es fa visible a Poblet amb el propòsit de ser més Església i servir més al món

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Més de cinc-centes persones de les deu diòcesis amb seu a Catalunya juntament amb les diòcesis de Mallorca i Menorca es van aplegar el dies 2 i 3 d’octubre al Monestir de Santa Maria de Poblet per a celebrar el primer Congrés del laïcat present a Catalunya amb el lema «Ser més Església, servir més al món», des del compromís i el testimoniatge.
Aquesta iniciativa va sorgir fa tres anys de la mà d’un grup de cristians procedents de diverses realitats eclesials de les diòcesis amb seu a Catalunya i agrupats en la xarxa Laïcat XXI amb l’objectiu de prendre consciència de la vocació i missió de la identitat laïcal que ha crescut en coresponsabilitat.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
