L'Ajuntament de Sarral vol un municipi més net

Resta de pobles

Imatge de Sarral
Imatge de Sarral | Marc Lladó
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’Ajuntament de Sarral ha adreçat una carta a tots els habitants del municipi on exposa el  problema existent en la neteja dels carrers del poble. Això és degut a l’augment de brutícia i  excrements causat per moltes mascotes els amos de les quals no recullen els seus excrements. 

Ara bé, aquesta crida al civisme no només fa referència als animals, sinó també a aquells que  llencen brutícia pels carrers i al mal costum de deixar les escombraries al costat i no dins dels  contenidors, fet que pot provocar que les deixalles no es recullin, s’escampin i quedin bruts els  carrers i places, encara més en època de vents i tormentes. 

Si els habitants del poble no compleixen aquestes mesures, l’Ajuntament es veurà obligat a  imposar sancions d’entre 50 a 500 euros a través de BASE per tots aquells que incompleixin les  normes. 

El consistori insta així a tindre un Sarral més net per millorar el medi ambient en benefici de tots. 

D’aquesta manera, s’inicia una campanya per conscienciar als propietaris d’animals domèstics i  abordar aquesta problemàtica des de tots els àmbits de la convivència ciutadana, la higiene i la  qualitat de vida.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres