L'Ajuntament de Sarral vol un municipi més net

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’Ajuntament de Sarral ha adreçat una carta a tots els habitants del municipi on exposa el problema existent en la neteja dels carrers del poble. Això és degut a l’augment de brutícia i excrements causat per moltes mascotes els amos de les quals no recullen els seus excrements.
Ara bé, aquesta crida al civisme no només fa referència als animals, sinó també a aquells que llencen brutícia pels carrers i al mal costum de deixar les escombraries al costat i no dins dels contenidors, fet que pot provocar que les deixalles no es recullin, s’escampin i quedin bruts els carrers i places, encara més en època de vents i tormentes.
Si els habitants del poble no compleixen aquestes mesures, l’Ajuntament es veurà obligat a imposar sancions d’entre 50 a 500 euros a través de BASE per tots aquells que incompleixin les normes.
El consistori insta així a tindre un Sarral més net per millorar el medi ambient en benefici de tots.
D’aquesta manera, s’inicia una campanya per conscienciar als propietaris d’animals domèstics i abordar aquesta problemàtica des de tots els àmbits de la convivència ciutadana, la higiene i la qualitat de vida.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
