El mes de setembre tanca amb un lleuger repunt dels aturats a la comarca

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
A la nostra comarca, les xifres d’atur han augmentat lleugerament, en set persones, a finals del passat mes de setembre. En aquest sentit, si el mes d'agost va tancar amb 1.074 persones, setembre ho feia amb un lleuger augment, fins a les 1.081 persones. Tot i l'augment, cal destacar el bon comportament de localitats com Santa Coloma o Sarral, amb bones baixades en el nombre d'aturats inscrits i el mal comportament que hi ha hagut a l'Espluga de Francolí.
En aquest sentit, les xifres d’aturats oficialment inscrits, han augmentat a Blancafort (2); l’Espluga de Francolí (12); Passanant i Belltall (1); les Piles (5); Pira (2); Rocafort de Queralt (2); Senan (2); Solivella (1); Vilaverd (4) i Vimbodí i Poblet (1). Les xifres, en canvi han baixat a: Barberà de la Conca (-1); Conesa (-1); Llorac (-1); Santa Coloma de Queralt (-9); Sarral (-11) i Vallclara (-2). En la resta de localitats, les xifres d’han mantingut.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
