L’ANC, Òmnium, l’AMI i l’ACM organitzen actes en defensa de la democràcia els dies 13 i 15 d’octubre

Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

El passat 9 de novembre, 2,4 milions de catalans i catalanes van votar sobre el futur polític de Catalunya i ho van fer amb un somriure, desafiant la por, les amenaces i les traves de l’Estat espanyol. El 9N va ser un èxit col·lectiu, de país: d’aquells qui van votar, dels voluntaris, de les entitats i sindicats i d’una gran majoria parlamentària.

Els atacs per respondre al mandat democràtic de la ciutadania i posar les urnes són també un atac a la pròpia democràcia i per això l’Assemblea Nacional Catalana, Òmnium Cultural, l’Associació de Municipis per la Independència i l’Associació Catalana de Municipis fan una crida a la mobilització en defensa de la democràcia i en suport als imputats pel 9N.

Les quatre entitats convoquen a les següents mobilitzacions de les quals rebreu més informació a mesura que se’n confirmin els detalls: 13 d’octubre: 19.30 h davant dels ajuntaments de tots els municipis de Catalunya; i els dies 13 i 15 d’octubre acompanyaran les persones que declararan als Tribunal Superior de Justícia al passeig Lluís Companys 14-16

A més, les entitats convocants animen als seus socis a enviar una carta de protesta a títol individual dirigida al TSJC.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres