El Consell Comarcal presenta als directors dels centres educatius de la comarca el Pla de dinamització educatiu comarcal per al curs 2015-2016

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Un total de vint-i-sis activitats són les que el Consell Comarcal oferirà als centres escolars de primària i secundària de la comarca durant el present curs escolar.
El passat dilluns, el Consell Comarcal va ser la seu de la reunió que van mantenir els directors dels centres escolars i del Centre de Recursos Pedagògics amb el president del Consell Comarcal i la consellera comarcal d'Ensenyament.
Durant la reunió, es va presentar el Pla de dinamització educatiu comarcal, elaborat per les diferents àrees del Consell Comarcal: Medi ambient, Benestar Social, Joventut i Ensenyament.
També es va informar de l'elaboració d'un Protocol d'absentisme escolar a nivell comarcal, de les competències delegades per part del Departament d'Ensenyament en matèria de transport i menjadors escolars i dels ajuts que el Consell Comarcal aporta per a dur a terme el programes L'escola al teatre o el Cicle de concerts.
El passat dilluns, el Consell Comarcal va ser la seu de la reunió que van mantenir els directors dels centres escolars i del Centre de Recursos Pedagògics amb el president del Consell Comarcal i la consellera comarcal d'Ensenyament.
Durant la reunió, es va presentar el Pla de dinamització educatiu comarcal, elaborat per les diferents àrees del Consell Comarcal: Medi ambient, Benestar Social, Joventut i Ensenyament.
També es va informar de l'elaboració d'un Protocol d'absentisme escolar a nivell comarcal, de les competències delegades per part del Departament d'Ensenyament en matèria de transport i menjadors escolars i dels ajuts que el Consell Comarcal aporta per a dur a terme el programes L'escola al teatre o el Cicle de concerts.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
