La comissaria de Policia de Tarragona reemprendrà el servei de tramitació del DNI electrònic al Consell Comarcal a partir del mes de desembre

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

El Consell Comarcal informa a tota la població que a partir del mes de desembre es reemprendrà el servei de tramitació del Document Nacional d'Identitat a les nostres oficines del Consell Comarcal. 

 
Aquesta mateixa setmana el president del Consell va poder mantenir una conversa amb el Comissari de la Policia de Tarragona, per tal de poder solucionar el problema que ara mateix suposava suspendre aquest servei.

El comissari, va comunicar al president del Consell, que les sortides de l’equip mòbil del servei de tramitació del DNI es tornaran a realitzar a partir del mes de desembre i ja amb la implantació del nou DNI 3.0. 

 

Tot i així, qualsevol persona que el necessiti amb urgència, pot dirigir-se a les comissaries de Tarragona, Reus o Tortosa per apuntar-se o fer la tramitació del DNI-e. Es pot demanar hora a qualsevol comissaria de la policia nacional de dues maneres: amb cita prèvia al telèfon 060 o bé per internet a la web www.citapreviadnie.es.

Per a qualsevol dubte o consulta us podeu adreçar a les dependències del Consell Comarcal de la Conca de Barberà en horari d'oficina o al telèfon 97 86 12 32.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres