Premi Gran Vinari d'Or 2015 per a un vi de la DO Conca de Barberà
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Divendres a la nit a l’acte de lliurament dels Premis Vinari 2015, que s’ha celebrat a l’Auditori de Vilafranca del Penedès, a on la DO Conca de Barberà va tornar a ser reconeguda. El premi Gran Vinari d’Or 2015, que el reconeix com a millor vi català, al vi negre Vermell de Peguera 2013 del celler Clos de Peguera, de la DO Conca de Barberà, que ha estat el més ben puntuat pel jurat d’entre els 839 vins que s’han presentat al concurs.
Francesc Homs ha remarcat que aquests premis “projecten Vilafranca cap al país en una cosa que configura la seva identitat com és el vi” i serveixen com “la demostració de la bona feina que es fa” en aquest sector.
Els premis Vinari, que enguany han arribat a la seva tercera edició, reconeixen els millors vins de Catalunya classificats en dotze categories i en cadascuna s’entreguen un Vinari d’Or, tres Vinaris de Plata i cinc Vinaris de Bronze. També s’han guardonat els vins especials a la producció ecològica, un tipus de producció que va a l’alça, i s’ha entregat un premi a la trajectòria personal en el món del vi al manresà Ramon Roqueta i Roqueta.
A l’acte d’entrega dels Premis Vinari 2015 també hi han assistit, entre altres, l’alcalde de Vilafranca del Penedès, Pere Regull, el director general de l’INCAVI, Jordi Bort; el president de la CCMA, Brauli Duart; el president de l’ACM, Miquel Buch, així com els presidents de les diferents denominacions d’origen catalanes i també un ampli ventall de representants del sector vitivinícola català.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
