Vimbodí i Poblet celebra els primers actes de Nadal i de ‘La Marató de TV3’

Resta de pobles

Una imatge de la Fira de Santa Llúcia, aquest dissabte al matí
Una imatge de la Fira de Santa Llúcia, aquest dissabte al matí
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Vimbodí i Poblet es suma un any més a la solidaritat a favor de La Marató de TV3 i ho feia amb un nodrit programa d’actes. Bicicletada, murals, tallers, ballada de gegants, concert o exhibició de country eren algunes d'aquestes activitats que durant el dia organitzava el municipi per tal de recaptar diners per La Marató. També un sopar de germanor és cada any l'acte que aglutina més participació. Així, en totes les activitats, els veïns i veïnes de Vimbodí i Poblet podien col·laborar amb La Marató de TV3, enguany dedicada a la diabetis i a l'obesitat.

D'altra banda, també aquest dissabte 5 de desembre Vimbodí i Poblet acollia la Fira de Santa Llúcia. Aquesta fira es feia tot el matí i comptava amb parades de decoració, objectes de regal, artesania local, alimentació i tot allò que no pot faltar a les llars durant les festes nadalenques.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres