Manuel Rubio va tornar a revalidar el títol a Cantàbria

Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La localitat de Reinosa (Cantàbria) va acollir el passat dissabte dia 28 de novembre la Copa d’Espanya de Lluita de Braços 2015, puntuable pel Campionat d’Europa.

Camilo Vega Berrocal, organitzador del torneig, va preparar un gran espectacle amb trenta-tres categories sota una perfecta organització. Manuel Rubio va tornar a revalidar el títol en guanyar les categories de Màster Esquerra, en què va disputar la final amb el mundialista Raúl Fernández, de Cantàbria, i va guanyar, també amb la dreta, en una llarguíssima i dura final contra el jugador de Tenerife Eduardo García.

La propera i última cita pel nostre campió, Manuel Rubio, serà el 18 de desembre a Zamora.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres