Sarral celebra una nova edició, tradicional però renovada, de la seva fira

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La Fira de Sarral es presentava aquest any carregada de novetats i amb un esperit de renovació tot mantenint la tradició i, de fet, així s'ha pogut comprovar en aquesta jornada festiva a Sarral aquest dimarts 8 de desembre.
Per una banda, destacava d'enguany l’aposta pels productes locals, ja que per primera vegada es feia durant la fira una mostra i tast de vins locals amb una copa dissenyada especialment per l’ocasió. Però també destacava l’aposta per la xarxa i les noves tecnologies amb la realització del primer Concurs d’Instagram #firasarral15 i diversos sortejos a través de les xarxes socials.
La Fira donava el tret de sortida a dos quarts de deu del matí a l’Ajuntament amb l’acollida als mestres artesans, als quals se’ls lliurarava les credencials i un record de l’ocasió. Seguidament, es realitzava la tradicional inauguració del recinte firal, enguany aquesta ha anat a càrrec del president del Port de Tarragona, Josep Andreu Figueras, acompanyat de les autoritats locals. També hi era present Ferran Bel, cap de llista al Congrés per Tarragona de Democràcia i Llibertat, acompanyat de l'alcalde de Vimbodí i Poblet, Joan Güell, també a la llista del partit.
Per una banda, destacava d'enguany l’aposta pels productes locals, ja que per primera vegada es feia durant la fira una mostra i tast de vins locals amb una copa dissenyada especialment per l’ocasió. Però també destacava l’aposta per la xarxa i les noves tecnologies amb la realització del primer Concurs d’Instagram #firasarral15 i diversos sortejos a través de les xarxes socials.
La Fira donava el tret de sortida a dos quarts de deu del matí a l’Ajuntament amb l’acollida als mestres artesans, als quals se’ls lliurarava les credencials i un record de l’ocasió. Seguidament, es realitzava la tradicional inauguració del recinte firal, enguany aquesta ha anat a càrrec del president del Port de Tarragona, Josep Andreu Figueras, acompanyat de les autoritats locals. També hi era present Ferran Bel, cap de llista al Congrés per Tarragona de Democràcia i Llibertat, acompanyat de l'alcalde de Vimbodí i Poblet, Joan Güell, també a la llista del partit.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres

