Els municipis de la demarcació controlen el mosquit tigre amb la col·laboració de la Diputació de Tarragona

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
La Diputació de Tarragona, a través de la unitat de Medi Ambient, Salut Pública, Enginyeria Municipal i Territori del Servei d’Assistència Municipal, col·labora amb els ajuntaments de la demarcació en la prevenció i el control del mosquit tigre. En total, la institució ha donat assistència a catorze ajuntaments a través d’accions de formació i sensibilització dirigides a escolars, treballadors municipals i població en general. A través d’aquesta iniciativa, que ha inclòs diverses visites, conferències i tallers, s’ha informat sobre quines són les zones de risc de cria d’aquest insecte i sobre les actuacions que cal realitzar per controlar-lo.
Els ajuntaments que han participat en les sessions de formació i assessorament són els que tenen presència confirmada de mosquit tigre per part del Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural de la Generalitat de Catalunya.
Els ajuntaments que han participat en les sessions de formació i assessorament són els que tenen presència confirmada de mosquit tigre per part del Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural de la Generalitat de Catalunya.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
