Tallers sobre bullying i sobre l'autoestima als instituts de la comarca

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Els serveis socials bàsics del Consell Comarcal de la Conca de Barberà, amb la col·laboració dels instituts Mare de Déu de la Serra i Martí l’Humà de Montblanc, Joan Amigó de l’Espluga de Francolí i Joan Segura i Valls de Santa Coloma de Queralt, han organitzat un taller de bullying i d’autoestima pels estudiants de 1r, 2n i 3r d’ESO, curs depenent del centre. Aquest cicle de tallers s’ha iniciat aquest dimecres dia 9 amb el taller de bullying pels alumnes de 1r A de l’institut Martí l’Humà de Montblanc. Les sessions es porten a terme a través de dinàmiques de grup i van a càrrec de l’educadora social del municipi i la psicòloga del servei.
L’objectiu del taller és donar a conèixer que és l’assetjament escolar, quins tipus hi ha, qui hi intervé i les conseqüències que té aquest en els adolescents, per tal de prevenir possibles situacions i treballar directament amb els casos dins l’àmbit formatiu.
El taller està tenint molt bona resposta per part de l’alumnat a la vegada que ens ha permès iniciar un treball en xarxa entre professionals, per tractar des de diferents àmbits la problemàtica del bullying unificant disciplines de l’educació formal i la no formal.
L’objectiu del taller és donar a conèixer que és l’assetjament escolar, quins tipus hi ha, qui hi intervé i les conseqüències que té aquest en els adolescents, per tal de prevenir possibles situacions i treballar directament amb els casos dins l’àmbit formatiu.
El taller està tenint molt bona resposta per part de l’alumnat a la vegada que ens ha permès iniciar un treball en xarxa entre professionals, per tractar des de diferents àmbits la problemàtica del bullying unificant disciplines de l’educació formal i la no formal.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
