“L’entitat es troba en un moment de creixement, amb gent que té ganes de fer moltes coses”
Jonathan Barrientos Entrenador del sènior masculí del CB Montblanc

Aquesta temporada, que tothom espera que pugui ser finalment “normal”, Jonathan Barrientos l’afronta amb el repte de portar un equip que coneix, com és el sènior masculí del CB Montblanc. En aquesta entrevista ens en parla.
Primer de tot, per als qui no et coneguin, quina ha estat fins ara, la teva carrera dintre del món del bàsquet?
Com a jugador he passat per Maristes Badalona, Penya, Sant Adrià, Llefià i Montblanc.
Com a entrenador, per Sant Adrià, Llefià, Montblanc i Claret de Valls. També ajudo equips de formació a la Federació de Tarragona.
Com és que arribes a la banqueta del sènior masculí montblanquí?
Al mes de maig, en Sergi i en Pau em van oferir portar el sènior; i no vaig dubtar, vaig dir que sí al moment. Tot un repte, ja que vaig ser-hi jugador durant vuit anys.
Com has trobat l’entitat i l’equip en particular?
L’entitat es troba en un moment de creixement, amb gent que té ganes de fer moltes coses, i això és bo.
Hi ha canvis a l’equip de cara a la nova temporada?
Sí. Han vingut jugadors de Valls i jugadors de formació d’anys anteriors.
Quina és la teva filosofia com a tècnic? Tens la plantilla que t’agrada?
És una fórmula que em va ensenyar un bon entrenador que vaig tindre: constància + superació = èxit.
Quin és l’objectiu de l’equip per a aquesta nova temporada?
L’objectiu és anar progressant dia a dia. Amb esforç segur que lluitarem per estar el més amunt possible a la classificació.
Com veus l’estat actual del bàsquet, pel que fa a l’afició, els clubs i, en general, a Montblanc i a Catalunya?
El bàsquet en general està bé de salut. Hi ha més equips inscrits que abans de la pandèmia. L’afició segur que té moltes ganes d’estar a les grades animant els seus equips.
El CB Montblanc està creixent i penso que les coses s’estan fent molt bé.
Confies a poder gaudir d’una temporada normal pel tema de la pandèmia?
Esperem que sí! Ha sigut molt dur estar tant de temps fora de les pistes.
