L’èxit de VITRUM fa plantejar que sigui una festa anual i de dos dies

Resta de pobles

El mestre vidrier, Paco Ramos
El mestre vidrier, Paco Ramos
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Vimbodí i Poblet ha celebrat la primera edició de la Festa del Vidre Artesà, VITRUM, una iniciativa que, sens dubte, ha resultat tot un èxit i que consolida el municipi com a capital del vidre català.

Nombrosos visitants van omplir la vila durant tota la jornada del dissabte 4 d’octubre i van poder gaudir de les diverses parades de venda artesanal i de les activitats de caire lúdic i festiu que s’havien programat durant tot el dia.

L’organització apunta que s’han superat amb escreix les expectatives que es tenien en aquesta primera edició de VITRUM. De fet, la bona acceptació de la festa fa que es plantegi com un acte anual a la vila o, fins i tot, que aquesta s’allargui un dia més.

VITRUM va ser inaugurat per la directora dels Serveis Territorials d’Empresa i Ocupació de la Generalitat, Carme Mansilla, i del president de l’Associació Catalana de les Arts del Vidre (ACAV), Jordi Vidal, acompanyats de l’alcalde de la localitat, Joan Güell, i la resta de l’equip de govern municipal.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres