El Monestir de Poblet participarà en la Nit de les Esglésies de Catalonia Sacra
La iniciativa, titulada “Nit de llum i silenci”, tindrà lloc el 26 de juny i serà d’entrada lliure

El Monestir de Poblet participarà el proper 26 de juny en la Nit de les Esglésies, una proposta impulsada per Catalonia Sacra que convida a viure els espais religiosos des d’una mirada més íntima, pausada i contemplativa.
Sota el títol “Nit de llum i silenci”, l’activitat vol posar en valor el patrimoni espiritual, artístic i arquitectònic de diversos temples del país, amb una experiència marcada per la llum, el recolliment i el silenci. En el cas de la Conca de Barberà, un dels espais participants serà el Monestir de Poblet, un dels grans referents patrimonials del territori.
La proposta es farà de manera simultània en diferents esglésies, basíliques, catedrals i monestirs de Catalunya. Entre els espais participants també hi ha la Catedral de Sant Pere de Vic, la Basílica de Santa Maria del Pi de Barcelona, la Seu de Manresa, l’Ermita de Sant Quirc de Durro, l’Església de Santa Maria de Cervelló, el Monestir de Santa Maria de Ripoll i l’Església de Santa Maria la Major de Montblanc, entre d’altres.
L’activitat serà d’entrada lliure i forma part de les accions de Catalonia Sacra per apropar el patrimoni religiós a la ciutadania i oferir noves maneres de descobrir-lo
