El Monestir de Poblet participarà en la Nit de les Esglésies de Catalonia Sacra

La iniciativa, titulada “Nit de llum i silenci”, tindrà lloc el 26 de juny i serà d’entrada lliure

Resta de pobles

El Monestir de Poblet participarà en la Nit de les Esglésies de Catalonia Sacra
El Monestir de Poblet participarà en la Nit de les Esglésies de Catalonia Sacra
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

El Monestir de Poblet participarà el proper 26 de juny en la Nit de les Esglésies, una proposta impulsada per Catalonia Sacra que convida a viure els espais religiosos des d’una mirada més íntima, pausada i contemplativa.

Sota el títol “Nit de llum i silenci”, l’activitat vol posar en valor el patrimoni espiritual, artístic i arquitectònic de diversos temples del país, amb una experiència marcada per la llum, el recolliment i el silenci. En el cas de la Conca de Barberà, un dels espais participants serà el Monestir de Poblet, un dels grans referents patrimonials del territori.

La proposta es farà de manera simultània en diferents esglésies, basíliques, catedrals i monestirs de Catalunya. Entre els espais participants també hi ha la Catedral de Sant Pere de Vic, la Basílica de Santa Maria del Pi de Barcelona, la Seu de Manresa, l’Ermita de Sant Quirc de Durro, l’Església de Santa Maria de Cervelló, el Monestir de Santa Maria de Ripoll i l’Església de Santa Maria la Major de Montblanc, entre d’altres.

L’activitat serà d’entrada lliure i forma part de les accions de Catalonia Sacra per apropar el patrimoni religiós a la ciutadania i oferir noves maneres de descobrir-lo

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres