La 33a Pujada i la 26a caminada a l'Ermita de Sant Joan torna a omplir l'ermita de corredors i caminadors
la 33a Pujada ha estat guanyada pel Cesc Ullar Calvo de C.A. Parets amb un temps de 41 minuts i 47 segons mentre en que en categoría femenina ha estat guanyada per Silvia López del club atlètic Montblanc amb un temps de 49 minuts 8 segons

Tot i la calor prevista i que s'ha complert, la 33a Pujada i la 26a Caminada organitzada pel club atlètic Montblanc, ha comptat amb la participació de 110 participants, consolidant-se la participació que es posa com a límit en cada edició.
Pel que fa a la caminada a les 7:30 del matí 50 caminadors soritien de la plaça Major direcció cap a l'ermita.mentre que a les 9:00h del matí 60 corredors surten de la plaça Major per fer el mateix recorregut però ja corrent. Tot i la calor, tots els participants van arribar bé a l'ermita cada u amb el seu ritme, i tot i el cansament, contents de l'esforç i el recorregut tan variat i pels diferents llocs que es passava, com la Pascuala, els Plans de Sant Joan o la mateixa ermita de Sant Joan

Pel que fa als guanyadors, la 33a Pujada ha estat guanyada pel Cesc Ullar Calvo de C.A. Parets amb un temps de 41 minuts i 47 segons mentre en que en categoría femenina ha estat guanyada per Silvia López del club atlètic Montblanc amb un temps de 49 minuts 8 segons Totes les classificacions i fotos de la caminada i de la pujada es podran consultar a www.atleticmontblanc.cat
Un cop arribat tots els participants, han gaudit d'un bon esmorza i avituallament r i també dels records de la pujada. Per finalitzar s'han lliurat els trofeus als guanyadors de la general i al primers de cada categoria a càrrec de l'alcalde, regidors de l'ajuntament de Montblanc i representants dels ermitans. Aquest any com a novetat s'ha fet el lliurament de la col·laboració del club als ermitans de Sant Joan amb 100 euros corresponents a les inscripcions i finalment s'ha fet la foto de grup.

Des del club atlètic Montblanc agrair a tots els participants que venien de diferents indrets de Catalunya, per la seva participació i esportivitat. També als voluntaris i col·laboradors per la seva ajuda en poder fer la cursa, i a protecció civil de Montblanc i a la policia local de Montblanc pel seu control de la seguretat tant de la pujada com de la caminada.
