Cau un llamp al campanar de Conesa i trenca un merlet

Resta de pobles

Estat com ha quedat el campanar de Conesa
Estat com ha quedat el campanar de Conesa
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El mal temps torna a afectar a la localitat de Conesa després que la matinada de dissabte a diumenge del passat 5 d’octubre caigués un llamp sobre el campanar d’aquest municipi de la Conca de Barberà.

Com dèiem, els fets van tenir lloc durant la nit, cap a quarts de sis de la matinada, i, a conseqüència de la descarrega del llamp que va impactar amb el campanar de l’església de Conesa, es va trencar un dels merlets. Les pedres es van desprendre sobre la rectoria i en van foradar la teulada. També van caure algunes pedres sobre un vehicle que hi havia aparcat al carrer.

Cal recordar que Conesa va patir ja els efectes del mal temps a principi del mes d’agost amb el desbordament de la riera causat per les fortes pluges.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres