Francisco Sánchez, al vídeo setmanal de la campanya Decidim

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Un cop més la campanya “Decidim” de l’ANC Conca de Barberà ha penjat a les xarxes socials el seu vídeo setmanal sobre la consulta del 9N. En aquesta ocasió el vídeo està protagonitzat per Francisco Sánchez, treballador d’una fàbrica. El vídeo s’ha fet des del Pla de Santa Bàrbera de Montblanc, un lloc que Francisco Sánchez recorda com hi jugava de petit.

Explica Sánchez que els seus origens per part de pare i mare són castellans i que enten que la gent gran tingui pors, tot i que hi ha gent que també té les idees molt clares. Creu que “el poble ha de parlar i dir el que pensa, sigui el que sigui” (...) M’agradaria que sortís el Sí, Sí, llavors... la gent ha de ser lliure, la gent ha de votar amb conciencia, ha de tenir criteri per poder fer i desfer, continuar treballant per defensar la llengua, per defensar les nostres drets, per defensar moltes coses que ffins ara ens els han tret i ens els han trepitjat”.
La campanya “Decidim”

Recordem que la campanya “Decidim” és un projecte de deu vídeos protagonitzats per diferents ciutadans de pobles de la comarca que hi expliquen per què consideren que és important prendre decisions, col·lectives i personals, per tirar endavant i obrir nous escenaris. Des de la seva experiència personal, ens parlen de com afrontar els temors als canvis, el país que imaginen i destaquen la rellevància de prendre part en el procés sobiranista.

Cada setmana s’estrenarà un nou vídeo fins al 9 de novembre.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres