Imputat per cultivar marihuana en un pis a Barberà de la Conca

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Agents de la Policia de la Generalitat – Mossos d’Esquadra de la Unitat de Seguretat Ciutadana de la comissaria de Montblanc van imputar el passat 2 d’octubre, un home de 20 anys d’edat, de nacionalitat espanyola i veí de Barberà de la Conca (Conca de Barberà), un delicte contra la salut pública.

Els fets es remunten la passada tarda del 2 d’octubre quan els Mossos d’Esquadra van tenir coneixement que, en un domicili del carrer Sant Victòria de Barberà de la Conca, el jove que hi vivia cultivava marihuana.

En l’escorcoll i registre policial al domicili, la policia va comissar quatre plantes de marihuana. una caixa amb cabdells assecats, diverses branques en procés d’assecatge, un humidificador, un ventilador, 13 ampolles de producte per estimular el creixement de les plantes, adobs i fertilitzants especialitzats pel cultiu de cànnabis.

A més, la policia també va localitzar un tendal, format per cinc cordes clavades a les bigues del sostre, que el jove utilitzava per assecar les branques de la marihuana.

Amb els diferents indicis incriminatoris, els Mossos d’Esquadra van imputar-li un delicte contra la salut pública.

L’imputat haurà de declarar en seu judicial quan sigui requerit pel jutge.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres