La Ruta del Cister participa en el workshop i fam trip “Buy Catalunya”

Instant de l'activitat
Instant de l'activitat
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Un dels objectius marcats des de la gestió de la marca turística de La Ruta del Cister és el foment de la comercialització de paquets turístics del territori. I és que els paquets turístics representen tot un seguit d’ofertes posades a disposició dels visitants que inclouen activitats, sortides i visites, allotjament, restaurant, etc., per conèixer i gaudir dels indrets més emblemàtics i atractius d’un territori. Se’ls presenten a l’usuari final mitjançant proposta tancada quant a preus i també mitjançant una programació concreta de la seva estada al territori.

L’actuació més immediata per poder posar a les mans de touroperadors i agències de viatges l’oferta turística de La Ruta del Cister és la participació al Workshop Buy Catalonia del proper dia 9 d’octubre. Aquest workshop és el més important que organitza Turisme de Catalunya. Es tracta d’un esdeveniment bianual on les empreses catalanes líders del sector turístic es troben amb touroperadors de tot el món.

En aquesta edició hi participaran més de setanta operadors nacionals i internacionals, on La Ruta podrà presentar tota l’oferta per aconseguir que els agents la comercialitzin. Val a dir que La Ruta del Cister ha generat interès a gran part dels agents participants, ja que per part d’aquests s’han concertat diferents reunions per conèixer en profunditat el territori i tota la seva oferta.

Dins del marc del workshop, el passat 7 d’octubre es va organitzar un fam trip (‘viatge de familiarització’) amb l’objectiu de donar a conèixer La Ruta del Cister i els seus recursos turístics als touroperadors. Un total de 18 representants de països com Japó, Bèlgica, Itàlia, França, Espanya, Regne Unit, Ucraïna, Croàcia i Singapur van participar en les activitats programades durant tot el matí. Primer van visitar el monestir de Poblet i les vinyes del monestir amb un tast de vins a càrrec d’Abadia de Poblet; seguidament, van fer una ruta en burricleta per l’entorn de Poblet fins al castell de Milmanda, on van visitar la finca i van acabar amb un tast de vins.
Des de la gestió de La Ruta del Cister, s’aposta cada vegada més per la venda de paquets turístics, ja que és la demanda més generalitzada que es té del turista que ens visita. També es considera molt positiva aquesta actuació, que anirà en benefici del desenvolupament turístic i econòmic del territori.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres