El cicle d’espectacles Casalet Kids comença la temporada el 19 d’octubre

L'Espluga de Francolí

Carnet-Cuc
Carnet-Cuc
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El Cicle Casalet Kids 2014-2015 encetarà la segona temporada el proper diumenge 19 d’octubre. Enguany el cicle anirà d’octubre a març i es farà a la Sala Folch i Torres del Teatre del Casalet.

L’objectiu del Casalet Kids és que tots els nens i nenes de l’Espluga i la comarca gaudeixin d’una programació estable de teatre, titelles, clown, conta-contes, cinema o música, repartits en 8 diumenges de la tardor i l’hivern.

La programació és la següent:
- 19 octubre - espectacle inaugural.
- 16 i 30 de novembre
- 14 de desembre
- 18 de gener
- 1 de febrer
- 1 i 22 de març - la cloenda.

Com a novetat més important d’aquest any, hi ha el Carnet-Cuc, un carnet personal amb un disseny alegre i atractiu, que es donarà a tothom, tan grans com petits, quan s’adquireixi una entrada per qualsevol dels espectacles del cicle. Aquest carnet s’haurà de portar cada dia que s’assisteixi als espectacles del Casalet Kids i oferirà la possibilitat de veure el cinquè espectacle de forma gratuïta i una sorpresa de fidelització per a qui completi tot el carnet.

L’espectacle inaugural, com dèiem, serà el diumenge 19 d’octubre. Serà a les 6 h de la tarda amb el títol Mal de closca. Qui no té por d’anar al metge?, de la companyia Farres Brothers.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres