Més de 7.500 persones passen per Clickània el primer cap de setmana del Festival

Montblanc

Imatge d'aquest cap de setmana
Imatge d'aquest cap de setmana | Nova Conca
Clickània, el Festival del click de Playmobil, ha superat ja el seu primer cap de setmana dels dos que se celebren enguany en l’edició 2014 a la capital de la Conca de Barberà. Un primer cap de setmana que l’organització valora molt positivament, ja que han estat 7.500 persones que han gaudit de les activitats proposades durant els dies 11 i 12 d’octubre.

La setena edició del Festival de Playmobil presentava moltes novetats i s’ha complert perfectament l’objectiu de donar satisfacció als aficionats als clicks i dinamitzar econòmicament Montblanc. A més, la valoració dels assistents ha estat molt bona. Han agraït l’ampliació dels espais i l’opció de triar entre dos caps de setmana per assistir al festival, ja que es redueixen les cues. A banda, s’ha lloat la qualitat i originalitat dels diorames i de l’exposició central dedicada als quaranta anys dels clicks.

El proper cap de setmana, 18 i 19 d’octubre, es repeteix la programació prevista: exposicions, espai de venda, jocs i tallers, actuacions al carrer, concurs del click amagat, concurs de diorames...