El tercer cicle de conferències SOM-HI! aportarà eines a les persones emprenedores

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
A partir del proper 29 d’octubre, arriba el tercer cicle de conferències SOM-HI!, coordinat amb l’Oficina Jove, la UOC, Concactiva i Pimec Conca. L’objectiu principal del cicle SOM-HI! és capacitar i posar al dia les persones emprenedores en aquelles matèries que els puguin ser d’interès per al bon desenvolupament de la seva activitat econòmica. Totes les conferències tindran lloc a Concactiva a dos quarts de set de la tarda i se’n realitzarà una cada mes.
La primera serà el proper 29 d’octubre amb el títol “Xarxa d’empreses per consolidar la recuperació” i anirà a càrrec de Joan Torrent, doctor en Societat de la Informació i el Coneixement i director de la Business School de la UOC.
Hi haurà una segona conferència el 19 de novembre, a càrrec de Montserrat Guitert, directora de l’àrea de capacitació digital de la UOC, sobre “Professionals digitalitzats; empresa innovadora i transformada”.
La tercera xerrada s’impartirà el dia 17 de desembre, “Com millorar la tresoreria del teu negoci?”, a càrrec de M. Jesús Blanco, economista.
La primera serà el proper 29 d’octubre amb el títol “Xarxa d’empreses per consolidar la recuperació” i anirà a càrrec de Joan Torrent, doctor en Societat de la Informació i el Coneixement i director de la Business School de la UOC.
Hi haurà una segona conferència el 19 de novembre, a càrrec de Montserrat Guitert, directora de l’àrea de capacitació digital de la UOC, sobre “Professionals digitalitzats; empresa innovadora i transformada”.
La tercera xerrada s’impartirà el dia 17 de desembre, “Com millorar la tresoreria del teu negoci?”, a càrrec de M. Jesús Blanco, economista.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
