La campanya “Decidim” té aquesta setmana el ceramista Lluís Soler de protagonista

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El ceramista Lluís Soler, de Vilanova i la Geltrú i resident a Senan des de fa quaranta anys, ha estat el personatge que apareix en el vídeo de l’ANC Conca de Barberà d’aquesta setmana dins de la campanya “Decidim”.
Soler explica, viu a Senan, un lloc tranquil i on pot treballar bé. D’altra banda, quant al tema del 9-N, el ceramista diu que “és un moment molt il·lusionant perquè, després de tants anys, sobretot jo, que he viscut l’època de la dictadura... estem en un moment que podem canviar tota la nostra història”.
En referència a les persones que no estan convençudes del procés, diu que els diria que, “si som independents, disposarem de tots els recursos per poder-los destinar en tot el que ens cal, en sanitat, en cultura, en investigació tecnològica, en tots els camps en general i, a part de disposar de més recursos, recuperarem la nostra identitat com a poble i podrem, per fi, després de 300 anys, tornar a ser lliures”.
La campanya “Decidim”
Recordem que la campanya “Decidim” és un projecte de deu vídeos protagonitzats per diferents ciutadans de pobles de la comarca que hi expliquen per què consideren que és important prendre decisions, col·lectives i personals, per tirar endavant i obrir nous escenaris. Des de la seva experiència personal, ens parlen de com afrontar els temors als canvis, el país que imaginen i destaquen la rellevància de prendre part en el procés sobiranista.
Cada setmana s’estrenarà un nou vídeo fins al 9 de novembre.
Soler explica, viu a Senan, un lloc tranquil i on pot treballar bé. D’altra banda, quant al tema del 9-N, el ceramista diu que “és un moment molt il·lusionant perquè, després de tants anys, sobretot jo, que he viscut l’època de la dictadura... estem en un moment que podem canviar tota la nostra història”.
En referència a les persones que no estan convençudes del procés, diu que els diria que, “si som independents, disposarem de tots els recursos per poder-los destinar en tot el que ens cal, en sanitat, en cultura, en investigació tecnològica, en tots els camps en general i, a part de disposar de més recursos, recuperarem la nostra identitat com a poble i podrem, per fi, després de 300 anys, tornar a ser lliures”.
La campanya “Decidim”
Recordem que la campanya “Decidim” és un projecte de deu vídeos protagonitzats per diferents ciutadans de pobles de la comarca que hi expliquen per què consideren que és important prendre decisions, col·lectives i personals, per tirar endavant i obrir nous escenaris. Des de la seva experiència personal, ens parlen de com afrontar els temors als canvis, el país que imaginen i destaquen la rellevància de prendre part en el procés sobiranista.
Cada setmana s’estrenarà un nou vídeo fins al 9 de novembre.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
