Diumenge s’inaugurarà la carretera del Coll Roig de l’Espluga i el plafó de benvinguda al poble

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Ja fa uns mesos que la carretera remodelada del Coll Roig de l’Espluga de Francolí està oberta al trànsit; això no obstant, no serà fins aquest diumenge 19 d’octubre que se’n farà la inauguració.
El president de la Diputació de Tarragona, Josep Poblet, serà l’encarregat de dur a terme aquesta inauguració a les onze del matí. A més, a l’acte, s’inaugurarà també el nou plafó amb l’skyline de l’Espluga de Francolí que dóna la benvinguda al municipi i que es pot trobar al mirador situat en aquesta mateixa carretera. El plafó hi està instal·lat des de fa gairebé dues setmanes.
Quant a la carretera que s’inaugurarà, la TV-7001, cal recordar que és una via d’accés directe a la població de l’Espluga de Francolí des de la N-240 i que les obres de la seva remodelació van tenir una durada aproximada de quatre mesos. Les obres han anat a càrrec de la Diputació de Tarragona, amb un pressupost de 874.000 euros.
El president de la Diputació de Tarragona, Josep Poblet, serà l’encarregat de dur a terme aquesta inauguració a les onze del matí. A més, a l’acte, s’inaugurarà també el nou plafó amb l’skyline de l’Espluga de Francolí que dóna la benvinguda al municipi i que es pot trobar al mirador situat en aquesta mateixa carretera. El plafó hi està instal·lat des de fa gairebé dues setmanes.
Quant a la carretera que s’inaugurarà, la TV-7001, cal recordar que és una via d’accés directe a la població de l’Espluga de Francolí des de la N-240 i que les obres de la seva remodelació van tenir una durada aproximada de quatre mesos. Les obres han anat a càrrec de la Diputació de Tarragona, amb un pressupost de 874.000 euros.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
