La Generalitat estudiarà millorar el servei de transport de la Conca de Barberà

L'objectiu és que tots els municipis tinguin un servei adequat a la seva demanda
L'objectiu és que tots els municipis tinguin un servei adequat a la seva demanda
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Una reunió entre el Consell Comarcal de la Conca de Barberà i la direcció de Transports i Mobilitat va propiciar un futur estudi per part de la Generalitat per millorar el servei de transport públic a la nostra comarca.

Entre els objectius destacats d’aquest estudi, hi ha el que tots els municipis comptin amb un servei adequat a la seva demanda i que, a més, tinguin accés mitjançant el transport als seus CAP o centres d’atenció continuada. També es pretén que hi hagi una millor connexió amb la capital de la comarca, Montblanc, i altres pobles de referència.

Un cop realitzat aquest estudi, el Consell Comarcal preveu impulsar les propostes de millora que hi apareguin. Els resultats de l’estudi es preveu que estiguin disponibles a finals d’aquest any.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres