La Generalitat estudiarà millorar el servei de transport de la Conca de Barberà

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Una reunió entre el Consell Comarcal de la Conca de Barberà i la direcció de Transports i Mobilitat va propiciar un futur estudi per part de la Generalitat per millorar el servei de transport públic a la nostra comarca.
Entre els objectius destacats d’aquest estudi, hi ha el que tots els municipis comptin amb un servei adequat a la seva demanda i que, a més, tinguin accés mitjançant el transport als seus CAP o centres d’atenció continuada. També es pretén que hi hagi una millor connexió amb la capital de la comarca, Montblanc, i altres pobles de referència.
Un cop realitzat aquest estudi, el Consell Comarcal preveu impulsar les propostes de millora que hi apareguin. Els resultats de l’estudi es preveu que estiguin disponibles a finals d’aquest any.
Entre els objectius destacats d’aquest estudi, hi ha el que tots els municipis comptin amb un servei adequat a la seva demanda i que, a més, tinguin accés mitjançant el transport als seus CAP o centres d’atenció continuada. També es pretén que hi hagi una millor connexió amb la capital de la comarca, Montblanc, i altres pobles de referència.
Un cop realitzat aquest estudi, el Consell Comarcal preveu impulsar les propostes de millora que hi apareguin. Els resultats de l’estudi es preveu que estiguin disponibles a finals d’aquest any.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
