Campanya de sensibilització per no malbaratar el menjar a casa nostra i ajudar els altres

Cartell de la campanya
Cartell de la campanya
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El Consell Comarcal de la Conca de Barberà engega aquest 17 d’octubre una campanya de sensibilització per no malbaratar el menjar a les nostres llars i, a la vegada, ajudar els qui ho necessiten, coincidint amb el Dia Internacional per a l’Eradicació de la Pobresa. La campanya porta per nom “Què puc fer...?”.

El cert és que a la comarca es realitzen diverses campanyes solidàries de recollida de material, ja siguin joguines, menjar, material escolar, etc. Per exemple, es pot col·laborar amb l’Ajuntament de Montblanc i Càritas Conca de Barberà fent la teva contribució a algun dels punts de recollida de la campanya “Tothom a taula!”, que els trobareu a l’Àrea de Guissona, Trady’s o bé a l’Escola Les Muralles. També s’acosta el Gran Recapte d’Aliments, que tindrà lloc el 28 i 29 de novembre.

D’altra banda, cal saber que s’ha d’aprofitar al màxim el menjar a casa, alguns consells per fer-ho és planificant els àpats, comprovant la caducitat dels aliments, ajustant la temperatura de la nevera, respectant les indicacions de conservació, aprofitant les sobres, etc.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres