Dinar de germanor al Casal Montblanquí

El passat dia 11 d´octubre, al pavelló del Casal Montblanquí es va celebrar el tradicional dinar de germanor per a tots els socis/sòcies, en motiu de
l´apertura dels balls d´hivern que el Casal, organitza cada tarda dels diumenges.
L´assistència, un cop més, va ser molt exitosa, unes 150 persones van anar-hi.
Després de servir el dinar, tots els socis i sòcies van gaudir d´un ball que va durar fins acabada la tarda.
Un cop més la Junta de Govern va voler aquesta participació tant gran per part de tots els associats a l´entitat i emplaça, com sempre, a seguir assistint a aquests actes.
Dir també, que el proper dia 1 de novembre es celebrarà la Gran Castanyada al pavelló a partir de les 6 de la tarda, amb un berenar/sopar, i un gran ball.
