Excursió al nord de la Península de la Banda de Música Verge de la Serra

Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El passat cap de setmana, del 10 al 12 d’octubre, alguns dels components de la Banda de Música Verge de la Serra varen gaudir d’uns dies d’excursió  pel nord d’espanya.
Després dels assajos, concerts i cercaviles que han realitzat al llarg de l’any, varen poder distreure’s tot disfrutant dels paisatges d’Astúries, Cantàbria i País Basc.
Han estat tres dies intensos i sense parar, els músics han fet llargues caminades, algunes converses i sobretot moltes rialles.
El dissabte, després d’algunes hores viatjant amb bus, varen visitar Santander, Santillana del Mar i Comillas, tot gaudint de l’encant de Cantàbria.
El diumenge el varen passar passejant per els fabulosos “Picos de Europa”, des de Fuente De fins a Covadonga. Pujant al telefèric i visitant els llacs, alguns dels llocs més emblemàtic d’Astúries.
Varen acabar el recorregut passejant per la ciutat de Bilbao, tot gaudint dels tradicionals “pintxos” i bon Txacolí.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres