Multitudinàries concentracions a favor de les institucions catalanes

Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
A 2/4 de 8 del vespre d'ahir dimarts, davant els diferents consistoris de la Conca de Barberà es van dur a terme concentracions a favor de les institucions catalanes, com el cas de la plaça Major de Montblanc, que es va omplir de gom a gom.

En l'acte montblanquí hi van ser presents els regidors del consistori, així com l'alcalde de la localitat i no va faltar la lectura del Manifest pel Pacte Nacional pel Dret a Decidir i el cant emotiu final, dels Segadors.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres