Un projecte de Concactiva i la Diputació dóna feina a 5 persones de la comarca

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El Pla d’Ocupació Conca de Barberà 2015 ja es troba a l’equador de la seva activitat. La Diputació de Tarragona i Concactiva, amb el seu afany per generar ocupació i alhora que els resultats es vegin reflectits a la comarca, van posar en marxa una brigada de 5 persones que es trobaven en situació d’atur i que gràcies  aquesta iniciativa van obtenir un contracte de 6 mesos. Els treballadors van començar al mes de juny i acabaran el proper desembre.

El fruits del seu treball, a més, són d’interès públic i general per a tota la comarca, ja que desenvolupen tasques d’embelliment i millora d’espais verds i jardins municipals, això com tasques de paleta i  pintura en espais públics dels 22 municipis de la Conca de Barberà.

El projecte es fruit del conveni de col·laboració entre l’organisme provincial i Concactiva, un conveni per promoure l’ocupació a la Conca de Barberà mitjançant l’execució de plans d’ocupació destinats a millorar les condicions individuals i professionals de les persones treballadores.

L’equip, format per un responsable i quatre peons, és gestionat per  Concactiva, que també facilita les eines i el vehicle. Per la seva banda, la Diputació de Tarragona aporta les despeses salarials d’aquesta contractació.

Aquest programa dóna continuïtat a altres actuacions que l’organisme autònom del Consell Comarcal gestiona per promoure l’ocupació, com ara el projecte Treball i Formació que va finalitzar a finals de juny d’enguany, l’Agència de Col·locació de Concactiva o projectes que inclouen inserció, com el destinat a persones que cobren la prestació PIRMI o el programa Joves per l’Ocupació.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres