Inici de temporada 2015-2016 al Casalet kid

L'Espluga de Francolí

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Aquest proper diumenge dia 18 d’octubre comença la nova temporada del Casalet Kids. Donat l’èxit de l’any passat, aquest any ja s’ha plantejat una programació completa a l’inici, amb l’objectiu de facilitar a tots els espectadors la màxima informació dels espectacles previstos i les dates dels mateixos. 

 

La nova temporada s’estrena amb “Cagallufes: el follet rondinaire” espectacle de teatre, titelles i cançons en directe que explica la història d'un follet que, per herència tradició familiar, ha de fer fora del bosc a tothom que s'hi acosti. I com ho fa?... doncs haureu d’anar al Casalet si voleu saber com continua aquesta història.

 

Els espectacles del Casalet però no només contenen titelles i teatre. El cine fòrum, que es realitza en col·laboració amb la Biblioteca Municipal de l’Espluga de Francolí, proposa vàries activitats relacionades amb la projecció de la pel·lícula, perquè els més petits puguin realitzar divertits jocs i altres exercicis participatius a la Biblioteca. El 8 de novembre es projectarà “Blancaneus”, com a record de la primera pel·lícula projectada al Casalet fa ara 45 anys. 

 

La temporada segueix el 29 de novembre amb el “Xarop de Cargol” . El teatre d’ombres prendrà el Casalet i ens omplirà a tots de poemes i cançons que van més enllà d’entretenir als més petits, per convetir-se en una proposta pedagògica per la tarda del diumenge.

 

Alguns dels pares dels petits que gaudeixen fidelment del Casalet Kids es van fer grans amb uns dibuixos sobre una abella que era despistada, confiada i tota bondat... l’Abella Maia. El 13 de desembre poden reviure amb els seus fills i filles el món de l’abella més famosa de la televisió dels setanta i vuitanta amb la projecció al cine fòrum de la pel·lícula “L’Abella Maia”. Sorpreses i diversió amb l’Abella Maia que continuaran amb activitats a la Biblioteca.

 

Amb un descans degut a les festes nadalenques, el Casalet torna a tenir espectacle el 17 de gener amb el “Xarivari” Un espectacle còmic i a la vegada màgic i sorprenent. Les seves històries són una barreja de número de pallassos i de conte fantàstic que ens faran somniar...

 

Si sou de cinema, el dia 14 de febrer podreu gaudir del cine fòrum amb el Xai Shaun. El xai més esbojarrat que no para de ficar als seus companys de ramat en tota mena d’embolics. Un xai que no segueix mai el ramat. I recordeu, la Biblioteca us espera amb més activitats relacionades amb el Xai Shaun.

 

El gènere de titelles i el circ s’uneixen en l’espectacle del dia 28 de febrer anomenat “El Gripau Blau”. Sorpreses per grans, petits i mitjans.

 

El 13 de març tancarà la temporada “Contes a dojo” on els assistents, en algunes històries fins i tot podran participar de forma directa amb l’espectacle, doncs tant els contes d’autor com els contes populars es narraran de viva veu, amb titelles o amb objectes. Els contes a explicar, els tria el narrador a l’instant, segons el públic.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres