Demà diumenge les dones de la Conca de Barberà es troben a Vimbodí i Poblet

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Demà diumenge 18 d’octubre, les dones de la Conca de Barberà es trobaran a Vimbodí i Poblet en la III Trobada Comarcal de Dones de la Conca de Barberà, que se celebra de forma consecutiva.

Aquesta jornada festiva, promoguda pel Servei d’Informació i Atenció a les Dones (SIAD) del Consell Comarcal de la Conca de Barberà amb la col·laboració de les associacions de dones de la comarca i dels ajuntaments, va néixer amb l’objectiu de crear un espai compartit d’experiències i vincles per enfortir l’associacionisme de la comarca. A més, es troba emmarcada en la celebració del Dia Internacional de la Dona Rural, que és el 15 d’octubre.

Com en les anteriors trobades a l’Espluga de Francolí el 2013, i a Santa Coloma de Queralt el 2014, durant el matí les dones assistents coneixeran els racons de Vimbodí; al migdia compartiran el dinar de germanor al restaurant La Clau; i a la tarda assistiran a l’exhibició de country amb el Grup May Kansat’s acompanyats de la banda Black Rider Country Band, al pavelló municipal.

En les edicions anteriors, la trobada ha reunit prop d’una setantena de dones i ha comptat amb la participació de les associacions de dones de Barberà de la Conca, Montblanc, Solivella, Sarral, Santa Coloma de Queralt, Vimbodí i Poblet i el grup de Formació Permanent de l’Espluga de Francolí.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres