Presentació del president de les Festes de la Serra 2016 i de la Comissió de Treball de les mateixes

Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

La sala de plens de l’Ajuntament de Montblanc ha acollit aquest matí l’acte de presentació del president de les Festes de la Serra 2016 i de la Comissió de Treball de les mateixes.


L’acte ha comptat amb la presència de Josep Andreu, alcalde de Montblanc; mossèn Simó Gras, plebà de Montblanc; el regidor de l’Ajuntament, Oriol Pallissó i Toni Cartanyà, president de les Festes de la Serra 2016.


L’alcalde de Montblanc va fer referència al que representen les festes de la Serra i en especial, la Festa Gran del 2016, no sense fer abans, un repàs històric a les festes i els seus diferents formats que ha tingut, alhora que va apostar perquè aquestes festes mostrin amb els seus actes que la situació econòmica és força millor que la viscuda aquests darrers anys i va afirmar que caldrà veure cap a on s’encaminen els esforços del consistori en elements com ara els equipaments, de cara les festes del 2016.


Toni Cartanyà, per la seva banda, va fer un croquis del que es pretén amb les festes el 2016, així com també, va comentar com ha anat la creació de la comissió i va fer esment de que aquesta, està oberta a tothom que hi vulgui col·laborar.


Per la seva banda, el nou Plebà de Montblanc, va afirmar que abans de veure el paper que farà la imatge durant les festes, caldrà examinar a fons el seu estat i va manifestar la disposició de la parròquia perquè les festes de la que és la seva mare, siguin tot un èxit.


Finalment, el regidor, Oriol Pallissó va mostrar la seva gran satisfacció per poder ser el regidor de la Festa Gran del 2016 i va mostrar les ganes de que sigui molta la gent que s’animi a treballar amb la comissió.

 
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres