El Departament d’Interior de la Generalitat presenta als alcaldes el Pla Neucat per a aquest hivern

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Una delegació de responsables del Departament d’Interior a la demarcació de Tarragona encapçalada pel  director del Serveis Territorials,  Joan Carles de la Monja, va presentar aquest dilluns als alcaldes de la comarca el Pla Neucat per a aquest hivern i va fer un balanç de la campanya forestal del passat estiu.

En primer lloc Eli Llombart, com a responsable de Seguretat Civil de la demarcació, va presentar el Pla Neucat. Tant pel que fa al seu funcionament com a l’organització. Va destacar l’alt grau de coordinació entre els cossos de seguretat de la demarcació i va demanar als alcaldes la seva col·laboració.

Posteriorment, Bienvenido Aguado, cap d’emergències de la demarcació, va presentar el balanç de la campanya forestal de l’estiu. Va destacar que aquesta havia funcionat molt millor del que s’esperaven i va destacar el fet que a la Conca no es va produir cap gran foc. També va agrair als alcaldes el seu suport al cos de bombers voluntaris per resoldre el conflicte que tenien amb l’Administració i va destacar que cal millorar la coordinació dels bombers amb les ADF. Aguado va assenyalar que s’espera una tardor climatològicament càlida i també que s’estan produint moltes incidències amb els boletaires i va demanar col·laboració per donar a conèixer l’aplicació per a trucades d’emergència a través de mòbils My112.

També en la mateixa sessió del Consell d’Alcaldes l’empresa de serveis funeraris Funeconca va presentar als assistents el seu projecte d’empresa de prestació de serveis funeraris als municipis de la comarca.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres