Sarral inicia la segona fase de la campanya, “Per un municipi més net”

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Fa unes setmanes l’Ajuntament de Sarralfeia arribar a tots els vilatans una carta on es recalcava la importància de mantenir el municipinet. En ella es feia referència a dos factors  en particular, els excrements dels animals de companyia, i el fet deno deixar la brossa dins els contenidors. En la línia de reforçar la importància del primer problema, s’ha iniciat la segona fase de la campanya, on es penjarà per tot el poble un cartell on s’insta als  propietaris dels animals de companyia a recollir les deposicions de les seves mascotes per tal detenir un poble més net i tots posar-ne el nostre granet de sorra. Amés, s’informa que l’Ajuntament posarà a disposició de tots els qui ho demanin bosses de plàstic  destinades a recollir aquestes deposicions. 

La primera fase de la campanya va tenir una gran acollida entre tots els vilatans, que veien com el consistori donava resposta al que fins ara havia estat un gran problema al poble. Poc a poc, l’Ajuntament espera poder conscienciar a tothom de que cal estar units per tenir un municipi net.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres