El taller "Com puc reduir la factura de la llum?" arriba avui a Pira

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Aquesta setmana continuen els tallers informatius “Com puc reduir la factura de la llum?” al municipi de Pira, concretament el divendres 23 d’octubre, a les 19h, al Local Social. Recordem que l’objectiu és informar els ciutadans sobre la nova factura d’energia elèctrica que ha entrat en vigor, com es pot interpretar i consells per estalviar energia dins la nostra llar. Es recomana als assistents portar un rebut del consum elèctric.
Aquest taller està organitzat per l’Institut Català de l’Energia i la Diputació de Tarragona i compta amb la col·laboració del Servei de Medi Ambient del Consell Comarcal.
Aquest taller està organitzat per l’Institut Català de l’Energia i la Diputació de Tarragona i compta amb la col·laboració del Servei de Medi Ambient del Consell Comarcal.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
