El club de lectura fàcil de Montblanc torna a trobar-se

Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Després de l’aturada estiuenca, el club de lectura fàcil de Montblanc torna a reprendre la seva activitat i s’ha trobat aquest dimecres 21 d’octubre a la tarda, a la Biblioteca Conangla i Fontanilles, per comentar el llibre Viatge al centre de la Terra de Jules Verne. 
 
Aquest llibre és una adaptació del clàssic i narra la història d’un professor de ciències que descobreix per casualitat l'estrany secret que un savi islandès del segle XVI havia deixat escrit: el camí que porta al centre de la Terra. El professor organitza una expedició per anar-hi, i va cap a Islàndia amb el seu nebot. Quan hi arriben, entren en un volcà i baixen al fons misteriós del planeta. Acompanyats d'un guia, hi fan un viatge fantàstic ple de sorpreses, de perills, de trobades estranyes...

El club es tornarà a trobar el proper dia 11 de novembre per comentar Maurice o la cabana del pescador de Mary Shelley.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres