Caminada popular i solidària per la Marató de TV3 entorn al GR®175 La Ruta del Cister

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Ja estan obertes les inscripcions per participar a la caminada popular i solidària per la Marató de TV3 que aquest any es dedica a la diabetis i a la obesitat. L’activitat és una excursió circular de 12’8 Km, de dificultat baixa, que es realitza seguint part de l’itinerari del GR®175, La Ruta del Cister amb sortida i arribada des del monestir de Santes Creus.
L’aportació mínima és de 5€ i inclou assegurança. L'import recollit es destinarà a les assegurances dels caminadors no federats i la resta s’ingressarà en el projecte de la Marató.
A les 9h del matí es sortirà des de la plaça del monestir, tot seguint el GR®175, en direcció al Pla de Santa Maria. Enllaçarem amb el tram final de la Ruta de les barraques de pedra seca, més coneguda com la Ruta de la Capona, i en arribar a l’aparcament d'aquesta ruta ens esperarà un refrigeri. Pararem a esmorzar i continuarem cap al Pont d’Armentera, on tornarem a trobar el GR®175 que ens tornarà cap al monestir de Santes Creus.
Aquesta activitat esta organitzada pel CE la Xiruca Foradada del Pla de Santa Maria, amb la col·laboració dels tres Consells Comarcals de La Ruta del Cister: l'Alt Camp, la Conca de Barberà i l'Urgell; els ajuntaments d'Aiguamúrcia, El Pla de Santa Maria i Pont d'Armentera; l'Associació de voluntaris de Protecció Civil de Valls i la Federació d'Entitats Excursionistes de Catalunya.
Inscripcions a través de la pàgina web de la FEEC: http://inscripcions.feec.cat/index.php?arxiu=fitxa_esdeveniment&id_esdeveniment=214
L’aportació mínima és de 5€ i inclou assegurança. L'import recollit es destinarà a les assegurances dels caminadors no federats i la resta s’ingressarà en el projecte de la Marató.
A les 9h del matí es sortirà des de la plaça del monestir, tot seguint el GR®175, en direcció al Pla de Santa Maria. Enllaçarem amb el tram final de la Ruta de les barraques de pedra seca, més coneguda com la Ruta de la Capona, i en arribar a l’aparcament d'aquesta ruta ens esperarà un refrigeri. Pararem a esmorzar i continuarem cap al Pont d’Armentera, on tornarem a trobar el GR®175 que ens tornarà cap al monestir de Santes Creus.
Aquesta activitat esta organitzada pel CE la Xiruca Foradada del Pla de Santa Maria, amb la col·laboració dels tres Consells Comarcals de La Ruta del Cister: l'Alt Camp, la Conca de Barberà i l'Urgell; els ajuntaments d'Aiguamúrcia, El Pla de Santa Maria i Pont d'Armentera; l'Associació de voluntaris de Protecció Civil de Valls i la Federació d'Entitats Excursionistes de Catalunya.
Inscripcions a través de la pàgina web de la FEEC: http://inscripcions.feec.cat/
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
