El “Toca-te-la tu“ celebra 2 anys de vida

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

El bar-restaurant l’Arravaló de Blancafort acollirà el proper dijous 5 de novembre a les 20h del vespre el segon aniversari de les jam sessions mensuals “Toca-te-la tu”. Aquest projecte, que ara sumarà la 23a edició, ha reunint i creat sinèrgies entre músics de la comarca i de fora durant aquests dos anys, oferint al mateix temps un espectacle a un públic que s’ha mostrat fidel.

 

L’èxit de participació i d’assistència d’aquest esdeveniment han fet que, per a molta gent, ja sigui una cita obligada el primer dijous de cada mes. Tant els assistents com els organitzadors han creat una atmosfera on tothom hi és benvingut i on qualsevol persona és convidada a sortir a cantar o a tocar a l’escenari. 


Per festejar els 2 anys d’existència s’han preparant algunes novetats, com per exemple un obsequi original del “Toca-te-la tu” per a tots els assistents i concursos amb premis relacionats amb l’Arravaló i amb el món de la gastronomia. També s’han preparat projeccions de fotografies de jams anteriors en clau d’homenatge a totes les persones que les han fet possible.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres