Torna el Teatre a l'Escola en la que serà la seva XXIV edició
Un any més i, ja en van 23, torna l'activitat de Teatre a l'Escola per a l’alumnat d’infantil i primària de la comarca, per tal que tots els nens i nenes puguin gaudir d’un espectacle fet per professionals almenys una vegada a l’any.
Es realitza el mateix programa en tres localitats diferents: l’Espluga de Francolí (Casal de l’Espluga), Montblanc (Casal Montblanquí) i Sta. Coloma de Queralt (L’Estrella). Els centres de la ZER Poblet, ZER Conca i Sarral són els que es desplacen a les poblacions més grans. Els ajuntaments de Sta. Coloma, Montblanc i l’Espluga cedeixen els seus locals i el Consell Comarcal ajuda amb els desplaçaments. I així cada alumne, sigui de la població que sigui, té les mateixes possibilitats.
Les obres són de P3 a 2n en català, enguany amb el títol “L’hort de Can Pitrocs” de la companyia La Guilla Teatre. I per a l’alumnat de 3r a 6è l’obra és en anglès amb el títol “Frankenstein” de la companyia Tell-Tale Theatre
Des de fa 23 anys, totes les escoles de la Conca de Barberà, es posen d’acord per organitzar unes activitats iguals per a tots els alumnes d’infantil i primària de la comarca que completen el currículum escolar i fan, que bons professionals, puguin actuar en els nostres teatres. Cada alumne paga la seva entrada, el Consell Comarcal ajuda en els desplaçaments pertinents.
