Torna el Teatre a l'Escola en la que serà la seva XXIV edició

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Un any més i, ja en van 23, torna l'activitat de Teatre a l'Escola per a l’alumnat d’infantil i primària de la comarca, per tal que tots els nens i nenes puguin gaudir d’un espectacle fet per professionals almenys una vegada a l’any. 


Es realitza el mateix programa en tres localitats diferents: l’Espluga de Francolí (Casal de l’Espluga), Montblanc (Casal Montblanquí) i Sta. Coloma de Queralt (L’Estrella). Els centres de la ZER Poblet, ZER Conca i Sarral són els que es desplacen a les poblacions més grans. Els ajuntaments de Sta. Coloma, Montblanc i l’Espluga cedeixen els seus locals i el Consell Comarcal ajuda amb els desplaçaments. I així  cada alumne, sigui de la població que sigui, té les mateixes possibilitats.


Les obres són de P3 a 2n en català, enguany amb el títol “L’hort de Can Pitrocs” de la companyia La Guilla Teatre. I per a l’alumnat de 3r a 6è l’obra és en anglès amb el títol “Frankenstein” de la companyia Tell-Tale Theatre


Des de fa 23 anys, totes les escoles de la Conca de Barberà, es posen d’acord per organitzar unes activitats iguals per a tots els alumnes d’infantil i primària de la comarca que completen el currículum escolar i fan, que bons professionals, puguin actuar en els nostres teatres. Cada alumne paga la seva entrada, el Consell Comarcal ajuda en els desplaçaments pertinents.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres