Obertes les inscripcions per assistir al curs de monitors/es de lleure infantil i juvenil
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’Oficina Jove de la Conca de Barberà torna a oferir la possibilitat de realitzar el curs de monitors de lleure infantil i juvenil aquí a la comarca doncs, hi ha persones interessades en fer-lo. Aquest curs començarà a mitjans del mes de desembre, i tindrà lloc en caps de setmana i intensiu al Nadal. L’Escola que imparteix el curs és l’Escola de l’Esplai de Tarragona. La difusió del curs començarà a primers d'octubre per tal d'arribar a tothom que hi pugui estar interessat.
Des de fa quatre anys que l’Oficina Jove dóna l’opció als participants del curs de monitors de lleure a realitzar les pràctiques en les activitats de lleure que l’Oficina organitza durant la campanya d’estiu. Cal dir que el Consell Comarcal ja fa més de 15 anys que organitza el Curs de Monitors de lleure, així doncs, durant tot aquest temps més de 170 persones de la Conca de Barberà disposen del títol de Monitor i han treballat en algun moment de la seva vida en activitats de lleure dels municipis de la comarca.
Des de fa quatre anys que l’Oficina Jove dóna l’opció als participants del curs de monitors de lleure a realitzar les pràctiques en les activitats de lleure que l’Oficina organitza durant la campanya d’estiu. Cal dir que el Consell Comarcal ja fa més de 15 anys que organitza el Curs de Monitors de lleure, així doncs, durant tot aquest temps més de 170 persones de la Conca de Barberà disposen del títol de Monitor i han treballat en algun moment de la seva vida en activitats de lleure dels municipis de la comarca.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
