Aprovada la sol·licitud per ampliar el període de devolució de les liquidacions en els Tributs de l’Estat de l’any 2013
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
El passat dimecres 28 d’octubre el Ple de l’Ajuntament de Montblanc va aprovar per unanimitat la sol·licitud per ampliar el període de devolució de la liquidació definitiva de la participació en els Tributs de l’Estat corresponents a l’any 2013 per un període de 10 anys.
La liquidació definitiva de la participació en els Tributs de l’Estat de l’any 2013 ha donat a l’Ajuntament de Montblanc un saldo negatiu de 48.947,65 euros, que s’ha de retornar a l’Estat espanyol.
La disposició addicional del Reial Decret 17/2014 permet flexibilitzar l’esmentada devolució i passar d’un màxim de tres a deu anys, la qual cosa dóna major liquiditat als consistoris.
Aquest règim especial de reintegrament el poden sol·licitar els ens locals que hagin presentat la liquidació dels pressupostos durant l’exercici anterior als que es calculi aquesta i que prevegin complir, a 31 de desembre de 2015, amb els objectius d’estabilitat pressupostària, límit de deute i PMP establert a la legislació vigent.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres
