Gran Festallibre, un any més, a Montblanc

Montblanc

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

Montblanc s’ha tornat a vestir de cultura i en especial del seu ja consolidat Festallibre que es va encetar la setmana passada amb la VII Trobada d’Intercanvi de Punts de Llibre.

 

El tret de sortida però als actes centrals del Festallibre van començar ahir divendres 30 d’octubre, a partir de les 18 h i a la Residència d’avis Llar Conca de Barberà amb una Tarda literària i musical (Lectura de treballs guanyadors del concurs literari de tardor “Els contes clàssics i populars”, a càrrec de residents i treballadors acompanyats per l’Escola Municipal de Música Josep Porter i Rovira de Montblanc. Posteriorment, a les 19 hores a la biblioteca Comarcal Josep Conangla i Fontanilles es va dur a terme l’Acte inaugural de la VII Festallibre 2015 amb el pregó a carres de Carles Duarte, poeta i director de la Fundació Carulla; la presentació del cartell de la Festallibre 2015 de l’autora Laura Magrinyà i teatre a càrrec dels alumnes de l’Institut Martí l’Humà de Montblanc.

 

Avui dissabte, ha estat moltes les persones que han gaudit a les 12 del migdia, a la font de la Plaça Major, amb l’original ‘Marató de Clàssics, amb acompanyament de  l’escola Municipal de Música Josep Porter i Rovira de Montblanc; no faltant tampoc d’11 del matí a les 3 de la tarda, d’una exposició, venda i intercanvi de libres, a la plaça Major.

 

Finalment, a les 17’30 h. d’aquest mateix dissabte, 31 d’octubre, a l’Antic Hospital de Santa Magdalena, s’ha celebrat la xerrada “Els clàssics, un cànon”, a càrrec de Laura Borràs, Directora de la Institució de les Lletres Catalanes i, seguidament, entrega dels premis del V Concurs Literari de Tardor.

 

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres