Amb l'1 de novembre, la comarca recorda els seus difunts

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Des de primera hora del matí, els cementiris de la comarca han complert amb la tradició de Tots Sants i han tingut les seves portes obertes perquè tothom pogués honorar els seus difunts.

L'anar i venir de la gent ha estat constant i no ha faltat com cada any, el record sentit devant les sepultures, les flors o la neteja dels nínxols.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres