La construcció d’una vorera a Vimbodí i Poblet millora la seguretat i l’accessibilitat dels vianants a la part baixa del vial, entre el raval de Montblanc i la Coma

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
L’Ajuntament de Vimbodí i Poblet continua impulsant millores a la via urbana per tal de fer els carrers més còmodes i accessibles per a la ciutadania. Després de la remodelació del carrer de Menéndez Pelayo, de l’accés exterior a la Casa de la Vila o de la instal·lació de baranes als graons de l’església, ara s’ha actuat al tram del vial comprès entre el raval de Montblanc i la plaça de la Coma. En aquest indret s’ha construït una vorera que connecta amb la que ja existia a l’inici de les cases de la plaça de la Coma.

A part de facilitar considerablement el pas de vianants entre el raval de Montblanc i la Coma, la nova infraestructura fa que aquest tram sigui més segur també per a la ciutadania que utilitza el vial per anar a l’església i a d’altres indrets de la part alta del nucli urbà. La nova vorera, amb un cost de 2.200 euros, ja està plenament operativa.

Un altra millora recent és la instal·lació de dos bancs nous al carrer d’Anselm Clavé, entre la font i la connexió d’aquesta via amb el raval de Lleida. Situat a la zona més ampla del carrer, el nou mobiliari urbà s’ha pogut adquirir amb la partida municipal destinada a manteniment de vies públiques.

Tant l’alcalde del municipi, Joan Güell, com el regidor d’Urbanisme i Obres, Joan Canela, han destacat la voluntat del Consistori de «continuar millorant la via pública dia a dia, pas a pas, per tal d’aconseguir un poble més còmode, accessible i segur». Amb aquestes i altres obres previstes, l’Ajuntament de Vimbodí i Poblet avança en el compliment del programa de govern en matèria d’inversió i manteniment d’espais urbans.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres