Més de 6.000 persones han visitat Safrània

Montblanc

Una imatge de la fira, diumenge al migdia
Una imatge de la fira, diumenge al migdia
Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí
Safrània, la Fira de Sant Martí de productes agroalimentaris de la Conca de Barberà, ha tancat la vuitena edició amb un lleuger augment de visitants i degustacions servides a l’espai firal de l’antiga església i claustre de Sant Francesc.

Uns 6.100 visitants han tastat al voltant de 7.000 degustacions gastronòmiques, de vins, caves, licors, cervesa i formatges. Les xifres són satisfactòries i al llarg dels dos dies de la fira hi ha hagut moments d’una gran afluència de visitants, especialment el dissabte a la tarda i el diumenge al migdia.

Més enllà de les xifres, les sensacions han estat molt positives des del punt de vista de l’organització, dels expositors i dels visitants. Hi ha hagut més activitats que mai a la cuina ubicada a l’absis de l’antiga església i a la sala de tast que ocupava una part de la Sala de les Corts Catalanes del claustre. S’han anat succeint les propostes de demostracions de cuina en directe, maridatges, tallers i xerrades que han fet que els visitants sempre tinguessin ocasió d’aprendre i acostar-se al dia a dia de restauradors i productors.
Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres