La Conca de Barberà dóna suport a la resolució d'inici del procés de creació de l'estat català

Resta de pobles

Segueix el compte d'Instagram de la Nova Conca fent clic aquí

La plaça Major de Montblanc va ser escenari ahir dilluns al vespre d’una concentració de suport a la resolució d’inici del procés de creació de l’estat català. Document que Junts pel Sí i la CUP van presentar en forma de proposta al Parlament de Catalunya, el mateix dilluns al Parlament del nostre país; precisament, el dia que es complia el primer aniversari de la consulta popular del 9-N del 2014.

 

La concentració va estar presidida per un bon nombre d’alcaldes i càrrecs electes de la nostra comarca i una plaça Major amb força persones, algunes de les quals portaven les respectives estelades. 

 

Els membres de l’ANC Conca de Barberà van llegir un discurs polític, així com també, la proposta d’inici del procés de creació de l’estat català i el seu annex. També va intervenir la regidora de la CUP a Montblanc, així com també, l’alcalde Josep Andreu, en qualitat de vicepresident de l’AMI, que va exhortar els alcaldes de la comarca a convocar plens de suport en els seus respectius municipis; tancant-se l’acte amb el cant de l’himne nacional de Catalunya, Els Segadors.

Trobareu més informació a l'edició en paper de la Nova Conca d'aquest pròxim divendres