S'enceta una nova campanya de captació d'abonats al Teatre Cinema del Casal Montblanquí

Aquesta setmana l'empresa Circuit Urgellenc, que gestiona el Teatre Cinema del Casal Montblanquí, ha iniciat una nova campanya de captació d'abonats amb el títol “Apunta't al cinema”. En aquests moments, aproximadament 200 abonats gaudeixen de les projeccions que realitza el cinema montblanquí pagant una quota mensual i assistint a les sessions que desitgin.
Totes les persones que estiguin interessades a rebre informació o ser abonat s'han de dirigir al Teatre Cinema del Casal Montblanquí en horari de projecció de pel·lícules, és a dir, els dissabtes a les 10 de la nit, i els diumenges a les 5 i a un quart de 8 de la tarda.
Els preus dels abonaments són de 7,50 euros al mes per als infants, de 5 a 14 anys; els adults, de 15 a 64 anys, han de pagar 14 euros al mes; i per als jubilats, majors de 65 anys, és de 10 euros al mes.
